tisdag 17 mars 2009

Äntligen vår

Nu har det skett, det man har gått och längtat efter så länge! Våren! Jag hade på mig mina converse skor och man kände gruset raspa sådär härligt och solen sken i ansiktet. Sådana där små saker kan göra mig så lycklig ibland. Idag hade jag affärsjuridikprov, gick faktiskt bra. Fick reda på att jag fick MVG på mitt psykologiprov, hade bäst av alla av två klasser! Snacka om topp poäng och plus hos lärararen så att det skriker om det! Det gör mig glad!
Idag kommer mammie hem från Norge, så det är städat och fint och jag ska laga kassler nystan som jag och Martina säger. Det är inbakad kassler i smördeg med purjolök och svamp. Det är super gott med en härlig sallad till! Gud jag låter som blondinbella, det är nog för att det är vår!
Jag bakade mina berömda blåbärsmuffins nyss, fast denna gång hade jag med hallon och kanel också. Mums! Nu ska jag läsa filosofi och sedan gå ut med hunden! :)

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar