Idag kommer mammie hem från Norge, så det är städat och fint och jag ska laga kassler nystan som jag och Martina säger. Det är inbakad kassler i smördeg med purjolök och svamp. Det är super gott med en härlig sallad till! Gud jag låter som blondinbella, det är nog för att det är vår!
Jag bakade mina berömda blåbärsmuffins nyss, fast denna gång hade jag med hallon och kanel också. Mums! Nu ska jag läsa filosofi och sedan gå ut med hunden! :)

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar