måndag 2 mars 2009

Ingen tro, inget hopp

Jag är arg och jag gråter. Martina är ledsen och mår dåligt. Martina befinner sig i USA och har varit med i en bilolycka. Jag vill hålla hennes hand och trösta henne för allt som gör henne ont. Jag vill hjälpa mitt hjärta att få ett helt hjärta. Hon fattas mig och jag gråter varje dag. Från och med nu kommer jag gråta ännu mer. Jag vill att hon ska leva ett underbart liv i USA med hennes allra bästa vän Catrin. Jag vill att hon ska må som hon alltid gör. Jag vill att hon ska vara glad som hon alltid är. Jag vill att det ska vänta ett underbart liv på henne här hemma.
Martina kom hem nu. Ingen mår bra av att du är där. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill vara med dig varje minut och sekund. Du fattas mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar